Ponedjeljak, 12 Veljača 2024
DUBROVAČKI GRADONAČELNIK KAŽE KAKO JE OD PRVOG DANA BIO PROTIVNIK TRASE KOJA JE BILA PREDLOŽENA

U ŽUPANIJSKOM PROSTORNOM PLANU JE DRUGA TRASA BRZE CESTE, BOLJA I KVALITETNIJA

Gradonačelnik Dubrovnika Mato Franković Gradonačelnik Dubrovnika Mato Franković Foto: Božo Radić / CROPIX
Piše:

Logično je da su Hrvatske ceste povukle Studiju utjecaja na okoliš brze ceste Dubrovnik – Zračna luka Dubrovnik, kazao je gradonačelnik Dubrovnika Mato Franković na konferenciji za novinare.

Istaknuo je kako je više puta isticao da nije protiv brze ceste, već da je bio protiv trase planirane poviše Rijeke dubrovačke.

- Brza cesta nam donosi veliku korist, ali to ne može biti na štetu okoliša i kvalitete života ljudi. Evidentno je da trasa preko izvorišta bila problematična. Osim građana, koji su rekli da nisu zadovoljni, ja sam od prvog dana, otkad sam izabran za gradonačelnika, od prvog sastanak, bio protiv te trase. - kazao je Franković.

- Ključno je i bitno da trasa ide kroz tunel Srđa i da to bude spoj prema Zračnoj luci. Naša koncentracija prometa je takva da ne želimo promet iznad glava. Ako radimo na Pobrežju veliki Park'n'Ride s 1 000 mjesta, želimo da se napravi pravi spoj kroz Gruž do brze ceste preko Sustjepana, da to bude spoj brze ceste. Građani će moći prometovati u dva pravca, starim putem ili brzom cestom. Posjetitelji Grada će dolaziti na kružni tok na Mostu dr. Franja Tuđmana i upućivati će se prema Pobrežju i gore parkirati, a u grad će se spuštati javnim gradskim prijevozom. To je budućnost i jedini način rasterećenja gradskih prometnica i davanja prioriteta našim građanima. - rekao je Franković.

- Drago mi je da su Hrvatske ceste i resorno Ministarstvo sagledali zaista veliki broj primjedbi pa i primjedbe Grada Dubrovnika na više stranica. Dakle, nismo protiv brze ceste, ali se protivimo trasi kroz preko Rijeke dubrovačke, posebice jer je u županijskom Prostornom planu druga trasa koja je itekako bolja i kvalitetnija. - kazao je gradonačelnik Franković.